Plášť MAXXIS Dissector WT 3CG DD TR kevlar 27.5x2.4"
MAXXIS Dissector sa snaží minimalizovať odpor pri zachovaní kontroly v zákrutách. Táto všestranná pneumatika môže byť použitá ako predná, vpredu aj vzadu alebo iba vzadu v závislosti na podmienkach trailu.
Popis produktu
MAXXIS Dissector sa snaží minimalizovať odpor pri zachovaní kontroly v zákrutách. Táto všestranná pneumatika môže byť použitá ako predná, vpredu aj vzadu alebo iba vzadu v závislosti na podmienkach trailu.
Rozmer: 27.5x2.4"
Zmes: 3C MaxxGrip
TPI: 120
Technológia: DD, TR
Šírka ráfika: Odporúčané pre vnútornú šírku ráfika 30-35mm< BR>Protiprierazová ochrana: NE
Bezdušové prevedenie (označenie TR): ÁNO
Kategória: Enduro
Odporúčané použitie: najlepšie pre mäkké, mokré podmienky
Odporúčaná montáž: Predné alebo zadné
3C MaxxGrip - využíva najlepivejšiu a najpomalšie odrážajúcu sa gumu, ktorú ponúkame v plášti pre horské bicykle.Táto vysoko priľnavá zmes je rovnaká ako u našich špičkových športovcov Svetového pohára v zjazde a Enduro World Series a je teraz k dispozícii v rôznych konfiguráciách plášťa, aby pokryla všetkých jazdcov.
DoubleDown (DD) je naše riešenie plášťa pre enduro závody a použitie na elektrobicykloch.Dve vrstvy nášho ľahkého materiálu plášťa 120 TPI sú kombinované s butylovou bočnou vložkou,aby vytvorili vysoko odolnú pneumatiku s väčšou spätnou väzbou od stopy ako pneumatika Downhill Pneumatiky DoubleDown sú o niečo ľahšie ako ich zjazdové náprotivky, ale je to naozaj rozdiel v pocite z jázd, ktorý ich odlišuje. Niektorí jazdci môžu preferovať vysoko tlmenú jazdu, ktorú zaisťuje zjazdová pneumatika.
Tubelles ready - Bezdušové pneumatiky prinášajú jazdcovi mnoho výhod. Možnosť jazdiť s nižším tlakom vzduchu, čo zlepšuje trakciu, nižší valivý odpor v porovnaní s pneumatikami s dušou. Menšia je aj šanca na defekt, pretože skrátka neobsahujú dušu. Bezdušové pneumatiky Maxxis sú označené písmenami „TR“ na boku.
Wide Trail (WT) - optimalizuje rozloženie a profil behúňa pneumatiky na dnešných moderných širších ráfikoch. Tradičné pneumatiky sú navrhnuté okolo starších, užších ráfikov a môžu vytvárať príliš štvorcový profil pneumatiky, čo vedie k menej ako optimálnemu výkonu. Pneumatiky WT sú optimalizované pre šírku vnútorného ráfika 35 mm, ale bolo preukázané, že fungujú v rozsahu šírky vnútorného ráfika 30–35 mm, v závislosti od preferencií jazdca.
Technická špecifikácia
- Rok: 2023
- Hmotnosť g: 1028 g
Dotazy
Máte nejaké otázky týkajúce sa tohto produktu?
Kontaktujte nás. Radi vám poradíme.