Ako overiť dostupnosť tovaru na predajni ?
Nikto nemá rád čakanie, preto je pre nás dôležité, aby ste objednaný tovar mali na predajni Mojekolo v Bratislave čo najskôr. Dostupnosť tovaru pri objednávaní je v tomto prípade rozhodujúca. Prečítajte si, ako spoznať, že máme vybraný bicykel alebo kus cyklo výbavy na Mojekolo naozaj skladom, alebo či sa nachádza na predajni Mojekolo v Bratislave ihneď k odberu.
Ako overiť dostupnosť tovaru na predajni v Bratislave?
Pokiaľ chcete overiť dostupnosť konkrétneho produktu, je potrebné si zobraziť na e-shope daný produkt, v našom prípade Montážny stojan Mojekolo Fortis. Produkt si môžete vyhľadať, otvoriť a následne kliknutím na zelené tlačidlo “Skladom” sa vám zobrazí informácia o dostupnosti na centrálnom sklade a rovnako aj na predajni v Bratislave (pozrite obrázok dole). V prípade, že je produkt dostupný na predajni v Bratislave môžete si ho ihneď vyzdvihnúť. Ak je produkt na centrálnom sklade, zvyčajne trvá 3 dni, než produkt dorazí na predajňu do Bratislavy.
Pozor, pokiaľ u vami vybraného produktu svieti zelené “Skladom”, nemusí to znamenať, že je produkt fyzicky na predajni v Bratislave. Vyššie uvedené kroky vám ukážu, ako zistiť či je tovar priamo na predajni.
Filtrovanie produktov dostupných na predajni
Vyberiete si kategóriu, v ktorej vyhľadávate produkt, v našom prípade sú to “Horské bicykle”. Následne v ľavej bočnej lište “Skladom na predajni” zaklikneme “Bratislava” a zobrazia sa nám len produkty, ktoré sú skladom na predajni v Bratislave (pozrite obrázok dole).